♫ för mycket ibland



puuh en lång dag idag med mycket i huvudet och i tankarna. Alla funderingarna runt allting bara svävar runder, aldrig något rakt svar, utan bara vidare och vidare med ingen slutsats eller något slutord? :(
Vill verkligen kunna klara av allt, men ibland blir det för mycket.
blev upp tidigt imorse med mitt onda finger, var mycket väre imorse när jag vakna och blev bara värre när jag kom till skolan så blev bort till sjuksyster så hon fick kolla och tejpa lite, blir kanske tillbaks imorgon om det inte blivit bättre. Men förhoppningsvis har de blivit det. Lång dag i skolan idag, kom hem kollade min gulliga lillebror ett tag, sen blev det bussen ner i stress till körskolan för att ha teori i två timmar. teorin ligger ju endast på tisdagar mellan 16:45-18:45. Kom hem för ett litet tagsen för körskolan, blev in i duschen och nu lagar jag mat med lite av pappas hjälp! :) Blir hamburgare med pommes, har lite svårt att göra visa saker med handen för så fort man nudda vid fingret drar det ut i hela handen så lite jobbigt att sitta och skriva med en hand plus ett finger. Nej nu har jag inte tid att sitta här, men måste även nämna att fick veta en riktigt rolig och positiv sak idag som jag blev glad över att just jag blivit vald.. :) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0