♫ hålla



Godmorgon, blev upp tidigt imorse eller hyffsat tidigt vet inte hur många gånger vi stängde av alarmet men gick upp en och en halv timme senare än vad jag tänkt mig, haha! Väckte min lilla sötnos, gjorde v oss och sen blev det att gå till skolan.
Nu är jag hemma, har haft pedagigiskledarskap imorse fram tills 09:25 så nu har jag hålla fram tills klockan tolv eftersom ingen svenska idag. Men ska möta upp jennifor sen klockan 11:15 igen för att äta på skolan, och hinna hämta böckerna! Skulle egentligen slutat 14:15 idag men så har jag lagt till matte B så slutar inte fråns 15:30 ångrar det lite, men ska prova iaf. Har redan tillräckligt med poäng men utökade eftersom orkar inte ha 2-3timmars hålla två gånger i veckan mitt i schemat då kan jag ju helldre ha ngt lektion med dem andra som också redan valt matte. :)
Blir kanske träning för min del idag, får se efter skolan. I tisdags var jag på  min första teori lektion till körkortet, kulkul, vill ju så mycket ha körkort så hoppas på att jag kommer klara det till slut men jag ska iaf ge järnet! Nej nu vet jag inte vad jag ska göra, men ha det bra så skriver jag mer ikväll. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0