♫ övningskört

hejhopp!



Hade precis skrivit klart men givetvis råkade jag trycka på någon knapp så allt försvan! åhh, irriterande när jag precis var klar nästan! Men bara till att börja om, skrev ingenting igår men då blev det endast skolan och även träning på kvällen och mys med älskling förstås! :)
Men idag har det hänt lite annat skoj, först var det skolan som gick hyffsat fort och såklart är det fredag efter skolan gick jag och jennifor hem till mig så jag kunde hämta lite saker, sen tog vi cyklen och skulle cykla till henne men på vägen upptäckte jag två spindlar på min cykel så jag flög av, fyfan! Sen när dem väl var borta blev det att vi fortsatte att cykla till henne och hämtade lite saker där, vidare till hennes pojkvän daniel och hämtade ytterligare saker där, när vi skulle gå där ifrårn till bussen sa han att vi var tröga för han hade bilen så han kunde köra oss istället om vi ville, och självklart ville vi det. :)
Fick skjuts till väla, blev att vi shoppade lite och sen kom även älskling ut och möte upp oss där, shoppade lite till sen gick vi och åt. lite onyttig mat som vanligt haha! shoppade lite till sen blev det att vi tig bussen in till stan, jennifor hoppade av lite tidigare för att hon skulle iväg. Vidare från stan åkte jag hem och när jag kom hem blev det att jag och pappa skulle åka iväg för att övningsköra! :) :) första gången i mitt liv jag satt bakom ratten, fyfan vad kul, som jag skrattade blir även mer övningskörning på söndag! hihi riktigt rolig, tyckte jag var duktig aif hyffsat haha!
När vi kom hem hade mamma gjort i ordning räkor, kräftor, sallad, baguetter med vitlökssmör, läsk och annat gott. Blev en riktigt mysig middag då, sen har jag bara hunnit med att göra ett varmt fotbad för hela min tåå är svullen och jag som ska upp tidigt imorgon för att jobba. Nej nu väntas samtal & att cyklen ska komma! så ha en rolig, härlig och bra kväll. Byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0