♫ plugg

dagarna bara springer iväg, hinner inte riktigt med i svängarna känns det som! blev iag en mycket lugn och mysig helg. Blev även att jag övningkörde igår med pappa, och det gick mycket mycket bättre, så nu nästa gång är det på körskolan, lite pirrigt faktiskt. :)
Märks att skolan dragit igång igen, läxor och sånt mög som börjat igen! varför gick sommarlovet så fort? haha nej men rätt skönt att komma igång, & nu när jag börjat på körkortet också, plus att jag börjat träna på kvällarna så märks det att tiden bara går åt, men tur som är så har jag min älskling alltid hos mig! thihi! :)
Idag blir det träning nu ikväll, och just nu städar jag på rummet men sen när jag kommer hem ikväll från träningen blir det pluggplugg! :( haha! Har även en massa funderingar hur jag ska göra med vissa kurser och hur det kommer bli, men det går nog bra får jag hoppas, :)! Nej nu hinner jag inte skriva mer, byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0