♫ skolstart

23/08/10 skolstart klockan 08:30 puuh som sagt det var man inte van vid att det var skola igen! Men har ju jobbat nästan hela lovet, men det var inte alls samma känsla men gick bara en timme idag, skönt men ändå inte! Riktigt roligt att träffa och se alla igen! :)
Kommer nog att bli skönt att komma in i lite skolrutiner igen,  men nu är det bara ett år kvar med bal och sedan studenten, oj vad tiden har gått fort säger jag bara! Funderar på vad jag ska beställa eller ha för balkläning, hm vilken färg egentligen, har redan fixat så har / får tid hos frisören för håret. Riktigt skönt att redan veta det också, tur jag har! :)
Blev även träning för min del idag, kändes skönt att få svettas lite haha! Tycker det är riktigt skoj, så hoppas att detta kommer hålla i sig nu och fungerera uttmärk. Men jag vill också gå brottar gymnasiet då, men det står som sagt på spel så får se hur det slutar :(! Vill ju verkligen!
Måste även meddela att det var nära att det började brinna idag, mikkan det smart huet satt in en kanelbulle i micron och gick och satte sig för att spela playstation så tur som det märkar mamma det precis innan det tar fyr! Men rök i hela vår lägenhet, det var det. bara till att öppna alla fönster! puuh fy vad det stannk, haha! smart hue! Nej nu ska jag mysa med min älskling, starta fångarna på fortet och sedan en film med lite läsk! Gottgott! :D Imorgon är det skola igen och även körsskolan för första gången, fast teori då! ska bli skoj! Ha nu en härlig kväll/natt så hörs vi imorgon, byebye! :)

Bilden är sen jag var modell, ett antal månader gammal! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0