♫ träna



träningen gick hyffsat bra idag men jag kan bättre, skadade mitt finger :( får hoppas att det blir bättre nu över natten, ska egentligen plugga nu men kan inte skriva med det fingret eller vänster hand men ska försöka göra mitt bästa! :) är bara så fruktansvärt trött just nu och har ingen ork till att skriva alls. & det är så jobbigt att ligga med en hand och skriva plus enn finger från andra handen, haha!

saknar sommaren redan, vill bara ha värme och bli brun känner mig som en blek fiis just nu haha! får väl bli att man börjar sola lite solarium men det är så tråkigt, hatar verkligen det har max gjort det 5-7gånger i hela mitt liv. nej nu blir det sängen och kolla film, sen soova!! nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0