♫ skolfoto

igår var jag och övningskörde på körskolan! riktigt roligt, gick faktiskt bra, men nervös det var jag! :) Har bokat upp nu övningskörningstider varje nu ett tag framåt och det känns skötn för då vet jag att det är igång åtminstone! :) Blev även bort till väla en snabb sväng med mamma och shoppade lite fort! Men det gillas!

just nu ligger jag i sängen men ett glas oboy intill älskling och värmer mig. Ska gå upp nu och göra v mig för om en timme är det dags att gå till skolan, böjar tidigt idag och det gillas inte! inte när man ska ha skolfoto sist på dagen heller! :/ Nej nu måste jag skynda mig, så jag hinner! byebye biatch :D

Fittblogg, cpar när jag lägger till bilder, men får prova i  kväll istället /:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0