♫ stressdag?

somnade väldigt tidigt igår, så blev inga fler inlägg men försöker att bli bättre på det, haha! Har en kort dag idag i skolan 10-14 men egentligen har jag inte det eftersom att jag ska ha block 2 men inga klarheter där heller så får ha sovmorgon menn har helldre styrketräning så fort så möjligt om vi nu ska få ha det som det är sagt.. jaja bort med iriiterade minerna, efter skolan ska jag snacka med mamma om vi kanske kan köra till väla snabbt för att bara handla en tröja, och kanske ut om sydsport i ekeby fort för att hämta min kläder men får snacka med henne för sen har jag körskolan redan kl 15:25-16:25 för att övningsköra där skit nervös.. har ´kört två gånger med pappa här hemma men det är juh en annan sak ;p
Nej nu är det en timme tills jag börjar så får ta och göra v mig nu och sen blir det skolan, :) ha en bra dag, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0