trött

är väldigt trött och drf väldigt dålig på att upddatera, men här kommer ngra bilder på vad som hänt. Men har även piercat navlen men ingen bild på det än, utan när jag är pigg" och orkar skriva :d


träffat melvin&ida <3


piercat mig i navlen & handlat detta snygga armbaand" :D


varit i djurparken! & har många bilder men kommer i annat inlägg :D


åkt till baby, för att vara här ett tag ;d


shoppat lite mer saker, men inte dessa på bilden utan mer! ;d


fått ngt konstigt på halsen.. fortfarande kvar fast värre..


firat min snutte, ! i love you more tha everything <3

och mktmktmkt mer, övningsskört och massa till men blir imorgon om allt, vet lovar hela tiden men nu ska jag hålla det så ha det så bra, för nu ska vi sova och kolla film och myssa flr idag är det juh älsklings födelsedag, grattis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0