vem?

dålig uppdatering, för ingen lust till det! Men kommer ändras på det när jag har fixat min header och lite andra saker runt om! Vill som sagt ha en bra motivation till att skriva och då gör header mycket! :P

Igår var vi och kollade på pappa när han körde folkrace, riktigt duktig, och det var riktigt härligt att se dig/honom på banan igen. Man märkte att man hade saknat det, riktigt roligt att kolla!
Men när vi kom hem så var jag så frösen, så blev att vi tog med oss täcke upp i soffan och gossade ner oss men lite gott gott och kollade på tv:n och åt middag sen runt 21-tiden däckade jag i soffan, så vi bestämde oss för att gå ner på rumet istället och starta en film och mysa ner oss där. Båda somnade, och lilla jag vaknade upp halv sex imorse av att jag inte kunde somna om, mådde inte så bra. Så väckte älskling, gick upp för att hämta lite saker märke då att någon varit i huset, dörr olåst, tänt överallt, och lite saker stod framme... Vi städade undan allt efter oss, låste dörrar, startade larmet, släckte över allt. Vi blev lite tveksama, och vem fan var liksom i huset? ...

men men bort från det nu, väckte älskling fixade lite, ner igen och la oss i sängen och startade en film för jag kunde verkligen inte somna om, kallsvettades så fruktransvärt mycket och hela huet är/var så tungt, så har legat i sängen nu och myst och kollat film, han  är så gullig! <3 Tror det är sen kylan igår, så går väl bort under dagen, blir upp i duschen nu och sen nog en promenad så man kommer ut en sväng nu på förmiddagen, rätt skönt när man inte känner sig helt okej. Nej ha det bra! hoppas alla hade en bra dag igår för det hade jag,  folkrace och sen en mysig kväll! :) 


Kommentarer
Postat av: Moster

MILDA MATHILDA JISSES AMALIA, men Kikki,,,jisses,,vilken bild,,världens sexikon jööö..Jisses,, En sådan brutta får ju vem som helst att vända sej omL...Åhh vad söt du var på bilden..Man har lite loksom svårt att fatta att ni e STORA nu,,jisses,,Ta hand om dej & hälsa din lyckost till kille som har dej,,Kram Moster

2010-09-22 @ 16:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0